Thursday, June 23, 2011

Guest Day / July 2011

..::Assalamualaikum::..

Dear all...
Apa khabar semua? Semoga anda sihat sentiasa di samping orang-orang yang tersayang.


~~~ GUEST DAY ~~~


Apa itu GUEST DAY??


HARI TETAMU ??   BILA ??


Ya....hari tetamu yang sudah tentunya istimewa untuk tetamu-tetamu yang ingin mengunjungi kedai Tupperware kami. So, sempena Hari Tetamu yang begitu istimewa ini, kami menjanjikan anda pelbagai aktiviti menarik seperti info/tips berguna, games, lucky draw dan soal jawab mengenai apa sahaja yang berkaitan dengan Tupperware. Kepada mereka yang pernah menghadiri Guest day ni memang balik bukan dengan tangan kosonglahhh.....!!!! Syokk..!!


TARIKH : 30 Julai 2011
HARI      : Sabtu
MASA    : 10.30 am - 12.30 noon
TEMPAT : Tupperware Kota Damansara


Selain dari itu, kami juga akan memberi setiap tetamu yang hadir pada hari itu '' DOORGIFT " yang bernilai RM20.00. Walaubagaimana pun doorgift ini hanya akan diberi kepada mereka yang mempunyai tiket "Guest Day" yang boleh dibeli mulai sekarang dengan hanya RM10.00 SAHAJA ( BERBALOI SANGAT...KOZ U ALL NANTI DAPAT SEMULA DOORGIFT TU DENGAN NILAI YANG LEBIH DARI HARGA TIKET NI..). 

Manakala, bagi mereka yang TIADA  TIKET pula, jangan gusar. Anda masih juga tetamu kami dan anda juga boleh menghadiri agenda tersebut. Tetapi, sudah tentu keistimewaan tidak berpihak kepada anda yang tidak mempunyai tiket.






So, untuk sebarang pertanyaan lanjut mengenai TIKET ini sila hubungi saya di talian 016-3455091 / 017-3482646.

1 comment:

  1. kpd mereka yg nk join guest day ni, meh ler sms saya cecepat...kang tiket abis lak...melepassss...

    ReplyDelete